Оплата і доставка
  • ДОСТАВКА

  • ОПЛАТА

  • ПОВЕРНЕННЯ

Самовивіз
    • Самовивіз можна здійснити за адресою наших офісів в робочі дні, після погодження замовлення з менеджером
Відділення “Нова пошта”
  • За допомогою доставки «Нова Пошта», ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках України.
  • В середньому, доставка займає 1-3 дн.
  • Звертаємо вашу увагу на те, що вартість доставки однієї одиниці товару може варіюватися в залежності від ваги та габаритів.
  • Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної
  • Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 3 робочих днів.
Кур’єр “Нова пошта”
  • Доставка кур'єром «Нова пошта» за вказаною вами адресою, в зручний для вас час!

  • Адресна доставка «Нова Пошта», за умови оплати замовлення готівкою, на суму понад 50 000 грн не здійснюється.
Відділення “SAT”
  • ТК SAT здійснює термінову доставку вантажів вагою від 5 грам до 20 тонн щоденними рейсами в понад 500 населених пунктів України. 
  • Логістична мережа дає змогу доставляти вантажі вагою одного місця до 3000 кг і до 13 метрів завдовжки впродовж 24-48 годин.
  • Присутня служба кур’єрської доставки в будь-який населений пункт України без обмежень за вагою та об’ємом.
  • Поштові перевезення: виклик машини на склад або в офіс, доставка до дверей одержувача або на будь-який із 120 складів компанії по всій країні. 
  • Вигідно транспортувати малогабаритні або неформатні посилки
Накладений платіж
  • Послуга “Нова пошта”, що передбачає переказ грошових коштів Одержувачем відправлення Відправнику.
Безготівкова
  • Оплата за безготівковим розрахунком проводиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашої компанії
  • При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок
Онлайн оплата

Здійснюється за допомогою платіжного сервісу Wayforpay, та дає широкий спектр найбільш популярних способів онлайн оплати:

  • Оплата картками Visa/MasterCard
  • Приват24 - оплата через інтернет-банкінг Приват24
  • Термінали - оплата готівкою в мережі терміналів ПриватБанк
  • Google Pay - миттєвий спосіб оплати від Google, який дозволяє просто та швидко сплатити картою, без необхідності вводити дані для кожного платежу
  • Apple Pay - система платежів від компанії Apple, яка дозволяє миттєво здійснювати оплату на сайтах і в мобільних додатках для власників пристроїв Apple
  • Платіжний QR - для оплати достатньо зчитати код за допомогою камери на мобільному
  • MasterPass - електронний гаманець від MasterCard, який зберігає платіжні дані в безпечному місці
  • Visa Checkout - сервіс від Visa, що дозволяє покупцям один раз додати карту та оплачувати на будь-якому пристрої
  • mVisa - система розрахунків QR кодами від mVisa
Умови

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов: 

  • товар не був в експлуатації
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена
  • збережені документи, що підтверджують оплату
Придбали в офісі
  • Звернутись в офіс Стандартпарк, в якому було придбано товар.
  • Надати менеджеру Стандартпарк розрахунковий документ, товар та документ що засвідчує особу.
  • Спеціаліст Стандартпарк проведе огляд товару, після чого буде прийнято рішення по проведенню повернення. 
  • Заповнити заяву на повернення.
  • Після огляду товару здійснюється повернення коштів.
  • Важливо: при оплаті за товар банківською картою, при поверненні товару обов'язкова наявність карти, з якої була проведена оплата. Термін отримання грошових коштів може досягати 30 днів (в залежності від платіжної системи).
Придбали онлайн
  • Сконтактуйте з менеджером Інтернет-магазину, опишіть причину, та погодьте спосіб повернення
  • Надішліть нам товар, який не був в експлуатації, цілісність комплекту, та упаковку якого не порушено. У відправлення вкладіть копію чека або видаткову накладну, та заповнену Заяву на повернення. Оплата доставки товару при поверненні, здійснюється за рахунок відправника (Покупця).
  • Повідомте менеджеру номер експрес-накладної перевізника. Переміщення відправленої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.
  • Ми залишаємо за собою право перевірити товар на цілісність та якість, а також відмовити у поверненні у разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або неправильно наданих документів на повернення
  • Повернення грошових коштів буде здійснено тим самим способом, яким була проведена оплата замовлення
  • Юридичним особам повернення грошових коштів здійснюється на той розрахунковий рахунок, з якого була проведена оплата

Не знайшли те, що вам потрібно?

Наші спеціалісти розкажуть про деталі й масштаби співпраці

0 800 21 93 93
Реєстрація

Зареєструватися як

  • Частный покупатель
  • Дилер
  • Непідтверджений дилер
Виберіть опцію
або
Купити в 1 клік