Відтепер для покупців Інтернет-магазину доступна можливість здійснити самовивіз продукції з будь-якого офісу Стандартпарк Україна.

Перші кроки офісів Стандартпарк у Волгограді і Казані

26.05.2010

Пропонуємо до Вашої уваги інтерв'ю з директором офісу «Стандартпарк Волгоград» Віталієм Потаніним та директором «Стандартпарк Казань» Олексієм Полєвіком.

Здрастуйте, Віталій, Олексій! Від імені всього «Стандартпарку» вітаємо Вас з відкриттям офісів, реєстрацією ТОВ і призначенням на посаду директора!

Скажіть, як це, проснутися Директором?

В. В моєму випадку, правильнішим буде сказати, «як це заснути директором?»! Оскільки новина про те, що прийнято рішення відкривати офіс у Волгограді мені повідомили під вечір. З цього дня почалась перша безсонна ніч!

О. Проснутися директором – дивне відчуття невизначеності (з чим прийдеться сьогодні зіткнутися) і відповідальності перед колективом, керівництвом, постачальниками і покупцями. Але найцікавіше – це засинати директорм, коли перед сном аналізуєш минулий день, плануєш майбутній, і непомітно настає час просинатися!

Відкриття офісів у Волгограді і Казані – це, на Вашу думку, екстенсивний (передбачає просте кількісне збільшення ресурсу) чи інтенсивний шлях розвитку «Стандартпарк»?

В. Звичайно, інтенсивний! На мою думку саме поняття екстенсивний не стосується нашої компанії.

О. З одного боку це, звичайно ж, екстенсивний шлях розвитку, так як збільшуючи кількість торгових представництв, компанія збільшує кількість працівників, менеджерів, складів. Але з іншого боку – ми не тільки збільшуємо кількість, але і підвищуємо якість обслуговування, можемо систематизувати позитивний і негативний досвід розвитку, а зменшуючи зону впливу кожного офісу, отримуємо можливість більш ретельно і якісно опрацьовувати ввірені території.

Скільки працівників працює у Вашому офісі сьогодні? Які критерії при підборі персоналу?

В. В офісі «Стандартпарк Волгоград» зараз працюють чотири людини: директор. офіс-менеджер, менеджер з продажу і комірник. Всі співробітники, за виключенням комірника, мають віщу будівельну освіту. Всі молоді, ініціативні, мають бажання працювати і набувати нові знання!

А. На даний момент колектив торгового представництва в Казані складається з 4-х чоловік: керівник, проектний менеджер, офіс-менеджер і комірник-логіст. Основним критерієм підбору працівників являвся баланс між особистісними якостями і професіоналізмом у відповідній області.

Офіс тільки почав роботу, але, тим не менше, чи можна говорити про перші успіхи?

В. Звичайно! Завершили першу велику угоду на поставку 180 метрів лотків МАКСІ300 на об'єкт «Навчальний центр ЛУКОЙЛ» в Астраханській області. Тут нам довелося поборотися з дилерами Малиновського ЗБВ, які пропонували хороші знижки. Але завдяки неодноразових переговорів з підрядниками, замовниками і проектувальниками, нам вдалося продати нашу продукцію за ціною вище запропонованої конкурентами, не даючи запит на додаткові знижки у виробництва.

Провели першу повну інвентаризацію після перших двох місяців роботи, яка дозволила зразу ж виявити недостачі в складському обліку та виправити їх на ранній стадії.

О. Гучним успіхом похвастатися не можу, але невеликі досягнення, які приносять позитивні емоції і дозволяють надіятися на досягнення позитивного результату, вже є. До них можна віднести як перші продажі, перші поступлення грошових засобів на розрахунковий рахунок молодої організації, перших клієнтів, які повертаються не з претензіями, а з додатковими замовленнями і привітною посмішкою, так і оперативне відкриття товариства з обмеженою відповідальністю в новому для мене регіоні в цілому. Це був мій перший і дуже пізнавальний життєвий досвід.

Як пройшла виставка в Казані?

В. Виставка пройшла успішно. Було багато приватних клієнтів, які з радістю сприймали новину про відкриття регіонального офісу СТАНДАРТПАРК. Були і дилери. Деякі з них, особливо крупні, насторожено сприйняли новину про відкриття самостійного офісу. Після виставки з нашої сторони були ініційовані подальші зустрічі, на яких нам вдалось заспокоїти і налаштувати дилерів на позитивну співпрацю.

О. Виставка пройшла досить продуктивно, отримано чимало потрібних контактів, нові співробітники придбали корисний досвід, але особисто я чекав набагато більшої кількості відвідувачів стенду, все-таки досить велике і розвинуте місто. Виставка підтвердила і зміцнила впізнаваність бренду компанії серед різних сегментів покупців.

Чи відчуваєте себе «на краю Галактики»?

В. Без підтримки «Галактики» офіс би і не відкрився! І не зміг би нормально функціонувати! Підтримка здійснювалася на всіх етапах формування офісу, починаючи від розробки програми розвитку, і продовжується до цих пір.

А. Ні, «на краю Галактики» я себе безумовно не відчуваю. Є допомога, підтримка і є контроль плюс оцінка. Компанія «Стандартпарк Казань» робить все для того, щоб стати невід'ємною частиною корпорації, важливою деталлю в механізмі «Стандартпарк», і я впевнений, ланки, які вже склалися, приймуть нас у свої ряди і нададуть нам необхідну допомогу.

Чи відчули Ви підтримку в процесі відкриття офісу, підбору персоналу? В чому вона проявилася?

В. В. Тут я хотів би висловити подяку всім, хто брав і бере участь у підтримці Волгоградського офісу: Кураторам офісу за допомогу, яка триває і досі, починаючи від розробки програми розвитку.

Всім співробітникам Краснодарського офісу «Стандартпарк-Юг», включаючи директора, за консультації з усіх питань, що стосуються діяльності офісу. Всі ці питання зазвичай починалися зі слів: «А як у Вас ... ..?»

Окрема Подяка працівникам, які дистанційно були присутні в момент народження компанії «Стандартпарк Волгоград» і всім серцем співпереживали при неодноразових муках процесу подачі документів в податкову, банк, Держкомстат, та ін. обов'язкових органів і установ.

Окреме спасибі нашим ІТшникам! Їм доводиться неабияк повозитися з нашим ПО.

Дякуємо начальнику московського складу «Терем» за докладні консультації з питань складського обліку та інвентаризації.

Дякуємо всім працівникам інших підрозділів за консультації по продукції і правилах роботи з постачальниками.

Звичайно спасибі Московському офісу «Стандартпарк» за те, що надавали всіляку допомогу і консультації! І звичайно спасибі особисто від мене, за те, що виховали, виростили і випустили у світ ще одного директора!

О. В процесі відкриття організації та підбору персоналу мені довелося зіткнутися з певними труднощами і проблемами, тому що це був мій перший досвід, але це всього лише робочі моменти і неминучі перешкоди, які ми повинні були подолати. Мені була надана всіляка допомога і підтримка, як словом, так і ділом, але складність була в тому, що люди, які готові були допомогти мені, перебували за сотні кілометрів від мене, що викликало деякі незручності. Я думаю, що саме в таких важких умовах, в процесі розв'язання різного роду проблем формується команда справжніх професіоналів.

Користуючись нагодою, хочу подякувати всім причетним за надану допомогу у відкритті офісу.

Які плани на цей сезон? Наскільки вони амбітні?

В. Перш за все – це виконання плану продаж – для цього вони і робились.

Хочемо взяти участь в нових проектах гідних потрапити на головну сторінку каталогу об’єктів Стандартпарк – об’єктів, про які знають не тільки в Росії, але й за її межами.

Розпочати використання муніципальними організаціями міста Волгоград продукції призначеної для автодоріг серії МАКСІ.

Прищепити приватному забудовнику і міському, в особі відповідальних органів муніципальних утворень, головну думку про культуру благоустрою нашого міста. Щоб присутність справжнього якісного водовідводу (Стандартпарк) на будь-якому об'єкті, чи то дорога чи приватний котедж було також природньо і обов'язково як фундамент в будинку!

О. Плани на сезон просто грандіозні і ніяк не можуть бути не амбітними! З іншим настроєм не можна підходити до даного питання. Компанії «Стандартпарк Казань» в цілому і мені особисто була висловлена довіра і фінансова підтримка, і ми зобов'язані виправдати цю довіру, повернути борги, принести корпорації в цілому прибуток, і, звичайно ж, ТОВ «Стандартпарк Казань» має бути прибутковим і фінансово-самостійним підприємством. А це дорогого коштує!

Коротко сформулюйте кредо (слоган) Вашого офісу.

В. Від себе можу внести пропозицію: «Цілісність. Сміливість. Командна робота. Відповідальність.» Спасибі за ідею! Обіцяю обговорити її з моїми співробітниками!

О. Про салоган чи кредо організації, чесно кажучи, подумати часу поки що не було. Але можу сказати наступне: «Постійно перемагає той. хто постійно перемагає себе!»

Ну що ж ... Початок покладено, планів - безліч! Ще раз УДАЧІ - і «У добру путь, Волгоградський і Казанський «Стандартпарк »!!!!


Повернутися до списку







Замовлення зворотнього дзвінка

Поставити запитання

Ваше ім'я та по батькові*
Ваша ел.адреса*
Контактний телефон
Ваш регіон*
Запитання, яке Вас цікавить

Авторизація

Логін :
Пароль:
Запам'ятати мене
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів: