1. Лотки встановлюють в траншею на бетонну основу. Товщина бетонної основи залежить від класу навантаження на лоток. Основу роблять з бетону марки B25. Бокове закріплення лотків виконується у вигляді відкосів від стінок. Ширина відкосів залежить від класу навантаження.
Товщина бетонної основи та ширина відкосів наведена в схемах монтажу.
2. Заглиблення лотків повинне бути таким, щоб по закінченні монтажу верхня точка решітки опинилася на: 3-5 мм нижче відмітки дорожнього покриття.
3. Починати монтаж слід з встановлення пісковловлювача в нижній точці траси.
4. Канали з'єднуються встик, шпун в паз. В роліі з'єднувального матеріалу використовується герметик Стандартпарк.
5. У випадку з'єднання лотків під кутом, лотки та решітки необхідно розпиляти і стикувати.
6. У випадках встановлення лотків в асфальтне покриття, у процесі асфальтування, решітки рекомендується накривати смугою ДВП або іншого матеріалу.
7. Асфальтування території варто проводити при встановлених на лотки решітках.
Забороняється наїжджати на лоток без решітки асфальтоукладальником, автомобілем.
8. При будь-якому покритті необхідно передбачити температурні шви - паралельно дренажній системі на відстані: 1,5-2 см. з кожної сторони, і перпендикулярно на відстані: 5 м. один від одного.
9. Під'єднання лотків до системи каналізації здійснюється через пісковловлювач за допомогою труби діаметром 110 або 160 мм .
10. Під'єднання лотків до системи каналізації без пісковловлювача здійснюється через вертикальний патрубок, який встановлений в дні лотка.
11. Періодично необхідно проводити сезонну очистку від бруду. Для цього знімається решітка з пісковловлювача та виймається відерце (088). Періодичність очистки визначається умовами експлуатації.