Кар'єра в Стандартпарк

КАР'єРА В СТАНДАРТПАРК

Дивитися вакансії

ЧОМУ «СТАНДАРТПАРК»

Приєднуйся до команди Стандартпарк. Змінимо вигляд будинків, дворів, вулиць і міст РАЗОМ!!

З 2000 року ми поставили продукцію сотням тисяч клієнтів: від приватних покупців, які облаштовують свою дачну ділянку, до крупних замовників і підрядників, які будують і реконструюють аеропорти і космодроми, стадіони, дороги, житлові будинки і заводи.

Ми запропонували тисячі технічних рішень, розробили сотні унікальних виробів під потреби наших клієнтів.

  • Працевлаштування згідно із законодавством

  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок і ПММ

  • Можливості кар'єрного зростання

  • Офіційна заробітна плата

  • Допомога наставника в навчанні в період адаптації

  • Професійні розвиваючі тренінги і семінари

  • Розвинена корпоративна культура

  • Повний соц. пакет

  • Заохочення ініціативних співробітників

  • Корпоративні й спортивні конкурси та заходи


НАШі ПРИНЦИПи і ПіДХОДи

Місія
Цінності

Змінити вигляд наших будинків, дворів вулиць та міст

  • Бути ведучим національним провідником інновацій в сфері інженерного облаштування територій та споруд, щоб створити безпеку, естетику та комфорт життєвого простору в гармонії з природою.
  • Ми знаходимося поруч з клієнтами та партнерами, забезпечуючи високий рівень сервісу і підтримки

Професіоналізм

Бути кращим у своїй справі. Прийти в компанію можна лише з бажанням працювати, а залишитися - тільки ставши професіоналом

Чесність

Зважений підхід до вибору засобів для досягнення цілей компанії. Чесність формує основу довіри. Ні правові механізми, ні фінансові санкції не надають тих вигод, які створюють довірчі взяємовідносини

Командна робота

Взаємоповага (таке ставлення до інших, якого ми очікуємо до себе) та підтримка в процесі роботи. Згуртованість команди – запорука нашого розвитку.

Проактивність

Наша діяльність залежить від наших рішень, а не від зовнішнього середовища. Ми забезпечуємо високий рівень інновацій, які дозволяють досягти переваг на ринку.

Інноваційність

Нові ідеї та рішення, які забезпечують позиції лідера на ринку.

Відповідальність

Відповідальність компанії перед клієнтами - це обов'язок виконати досягненні домовленності( усні або письмові). Ми обіцяємо лише те, що в стані виконати, наша згода - це зобов'язання виконати.
Відповідальність компанії перед працівниками - це обумовлений загальними цілями взаємозв'язок між засновниками, менеджентом та персоналом, який полягає в обов'язку якісно виконати роботу у відповідності з цінностями компанії та у відповідному обов'язку сплатити за цю роботу.

Орієнтованість на клієнта

Робота не самоціль - важливим є задоволення потреб клієнта на всіх етапах діяльності компанії та усіма її співробітниками.

Лідерство є основою управління, ефективної взаємодії і відображенням культури компанії

Ми прагнемо до виявлення та розвитку лідерського потенціалу своїх співробітників, тому у нас працює система розвитку персоналу «ЛідерЛіфт»

Лідерство в Стандартпарк:

  • базується на Декларації засновників, цінностях і культурі компанії
  • відображається в баченні та стратегії розвитку компанії
  • реалізується в ключових областях діяльності лідерів
  • проявляється щоденно в компетенціях кожного з нас

НАВЧАННЯ І РОЗВИТОК

Стратегічний пріоритет компанії – розвиток і формування кадрового потенціалу компанії

Нашим співробітникам доступні різноманітні формати навчань:

  • Налагоджена система наставництва та адаптації дозволяє новим співробітникам максимально швидко і легко зануритися в нашу тематику, вивчити асортимент продукції і отримати необхідні для роботи навички;
  • Корпоративна бібліотека (електронна та друкована бізнес-література, внутрішні навчальні матеріали і т.і.);
  • Система очного навчання (проводяться зустрічі з внутрішніми / зовнішніми тренерами і постачальниками, загальнокорпоративні навчання та семінари);
  • Обмін досвідом - спільні відрядження в різні регіони, виїзні навчання, де на практиці співробітники можуть пропрацювати отримані навички і перевірити себе «в бою»;
  • Зовнішні курси підвищення кваліфікації, тренінги, семінари, конференції тощо.

КАР’єРА

Компанія «Стандартпарк» схвалює кар'єрне і професійне зростання співробітників усередині компанії, забезпечуючи для цього всі умови:

  • Всередині компанії можливий не тільки вертикальний, але і горизонтальний ріст, наші співробітники нерідко докорінно змінюють функціональний напрямок, отримуючи нові знання, навички та досвід;
  • Підрозділи в різних містах і країнах дають можливість співробітникам продовжувати працювати в компанії навіть в разі переїзду;
  • На керівні позиції розглядаються в першу чергу кандидати з числа власних співробітників;
  • Постійні навчання і розвиток співробітників забезпечує їх професійну і психологічну готовність до нової посади;
  • Ми ростимо наших управлінців: більше 75% керівників «Стандартпарк» виросли всередині компанії з рядових позицій.

КУЛЬТУРА УПРАВЛіння

  • Спільні цінності - фундамент для щоденних дій і рішень
  • Професійний менеджмент і формування лідерської культури
  • Трансформація примусу у вплив, заснований на цінностях і принципах компанії
  • Розкриття і реалізація потенціалу співробітників
  • Інформаційна демократія
  • Прості способи комунікації, відсутність бар’єрів
  • Різноманіття точок зору - благо
  • Відкритість для нових ідей та людей
  • Наставництво, трансляція знань і передача досвіду
  • Регулярний зворотний зв’язок

КОРПОРАТИВНе ЖИття

В компанії безліч корпоративних традицій і спільних свят, які ми проводимо щорічно. Наприклад, ми святкуємо Новий рік, літнє навчально-розважальне свято «День сезону», День народження компанії і співробітників, 8 Березня і День захисника України, а також регулярно проводимо виїзди на природу, походи в театри і т.і. Наші свята завжди унікальні й незабутні.


СПОРТ

Ми за здоровий спосіб життя!

В компанії діє спортивний клуб «Standartpark RUN & TRI CLUB» для тих, хто захоплюється спортом і регулярно бере участь в змаганнях (біг, велосипед, плавання, триатлон). Глава і засновник клубу SP RUN & TRI CLUB - наш співробітник, справжня «залізна людина», Ironman, двічі підкорив відому трасу (без перерв три етапи - заплив 3,86 км, заїзд на велосипеді 180,25 км, забіг в марафоні на 42,195 км) з приголомшливим результатом, секретами досягнення якого ми готові поділитися!

Ми разом здійснюємо спільні пробіжки після роботи, це дуже надихає і заряджає енергією. Разом беремо участь в масових забігах в різних містах і країнах - хтось працює «на результат» і відзначає чергову маленьку перемогу над собою, а хтось більше радіє від самого процесу і бігає заради задоволення. Наш біговій клуб росте швидкими темпами, і вже сьогодні на пробіжку виходять ті, хто ще вчора навіть думки такої припустити не міг! Ми регулярно граємо в футбол, волейбол, хокей, стрибаємо з парашутом, займаємося кінним спортом, туризмом і фітнесом. Спорт - невід'ємна частина нашого життя! З кожним роком, місяцем, в наших спортивних рядах все більше учасників




Вакансії

Вакансії в місті Одеса
Менеджер по роботі з проектними організаціями
Розгорнути
У чому полягає робота
  • сприяння продажам продукції Standartpark через роботу з проектними організаціями та системний розвиток відносин зі співробітниками проектних організацій;
  • підготовка за допомогою проектної служби Стандартпарк технічних рішень та передача їх в проектні організації;
  • співпраця з менеджером об'єктних продажів по реалізації запроектованої продукції.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Робоче місце - м. Одеса
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + відсоток за проектування + відсоток від продажів запроектованої продукції.
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта - технічна бажано;
  • Вміння «читати» проектні креслення, схеми вертикального планування, зведені схеми інженерних мереж, топографічну зйомку;
  • Знання програм проектування, графічних програм-редакторів;
  • Навички ведення переговорів, презентації та встановлення ділових контактів на різних рівнях прийняття рішення;
  • Активна життєва позиція;
  • Орієнтація на результат;
  • Наявність авто обов'язково.

Вакансії в місті Харків
Менеджер з продажів (на об’єкти будівництва)
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Активний пошук клієнтів, організація зустрічей, проведення презентацій;
  • Формування клієнтської бази, розвиток відносин з клієнтами;
  • Консультування та технічна підтримка клієнтів;
  • Проведення переговорів на всіх рівнях прийняття рішень щодо об'єкта;
  • Укладання договорів, контроль поставок;
  • Ведення первинного документообігу.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Місце роботи - м.Харків
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + бонуси від продажів
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта, бажано технічна (будівництво);
  • Досвід роботи в прямих продажах на об’єкти (бажано в галузі будівельних матеріалів)
  • Технічний склад розуму;
  • Навички розвитку відносин з клієнтами, мобільність
  • Знання 1С
  • Орієнтація на результат, наполегливість в досягненні мети
  • Вміння доступно викладати інформацію;
  • Наявність авто - обов'язково;
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, здатність до навчання, високу працездатність і прагнення до розвитку.

Вакансії в місті Львів
Керівник торгового філіалу
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Управління торговою бізнес одиницею і забезпечення безперебійного функціонування підрозділу.
  • Управління регіональними продажами, реалізація політик торгової мережі і дотриманню високих стандартів,
  • Розвиток взаємин з клієнтами і партнерами, залучення нових клієнтів
  • Формування команди та управління персоналом,
  • Планування і управління бюджетом,
  • Забезпечення прибутковості бізнес одиниці, підвищення операційної ефективності бізнес одиниці (зниження витрат, зростання продуктивності праці, оптимізація бізнес-процесів та ін.)
Наша пропозиція
  • Офіційне працевлаштування і гарантії відповідно до законодавства України
  • Гідну оплату праці: стабільний оклад + бонусна система (по домовленості на співбесіді)
  • Корпоративний мобільний зв’язок та коменсація витрат на використання особистого авто в службових цілях
  • Молодий, дружний, професійний колектив
  • Можливість самореалізації, навчання, перспективи кар'єрного і професійного зростання
Очікуємо від кандидата
  • Успішний досвід управління торговим підрозділом
  • Розвинені управлінські навички та навички ефективного ведення переговорів на рівні перших осіб
  • Активну життєву позицію, мобільність, орієнтацію на результат, наявність системного структурованого мислення
  • Вміння вибудовувати бізнес-процеси і керувати ними
  • Навички фінансового планування і бюджетування діяльності підрозділу
  • Вміння доступно викладати інформацію, бажання і вміння працювати в команді
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, наполегливість в досягненні мети, прагнення професійно зростати і розвиватися

Вакансії в місті Тернопіль
Завідуючий складом
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Прийом, контроль і видача товару (будівельні матеріали);
  • Участь в інвентаризації складу;
  • Переміщення та складування товару;
  • Перевірка цілісності товару при прийомі;
  • Комплектування замовлень;
  • Дотримання порядку у визначеному відділенні складу;
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9−00 до 18−00.
  • Офіційне працевлаштування
  • Оплачувані лікарняні і відпустки
  • Гідну оплату праці: ставка 10 000 грн на випробувальний термін 3 міс, після випробувального терміну ставка 12 500 грн + квартальний бонус
Очікуємо від кандидата
  • Досвід роботи з великою кількістю позицій;
  • Фізична витривалість;
  • Чесність
  • Відповідальність;
  • Бажання працювати та розвиватись;
  • Відсутність шкідливих звичок.

Вакансії в місті Дніпро
Менеджер з продажів (на об’єкти будівництва)
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Активний пошук клієнтів, організація зустрічей, проведення презентацій;
  • Формування клієнтської бази, розвиток відносин з клієнтами;
  • сприяння продажам продукції Standartpark через роботу з проектними організаціями та системний розвиток відносин зі співробітниками проектних організацій;
  • Проведення переговорів на всіх рівнях прийняття рішень щодо об'єкта;
  • Укладання договорів, контроль поставок;
  • Ведення первинного документообігу.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Місце роботи - м. Дніпро
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + бонуси від продажів
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта, бажано технічна (будівництво);
  • Досвід роботи в прямих продажах на об’єкти (бажано в галузі будівельних матеріалів)
  • Технічний склад розуму;
  • Навички розвитку відносин з клієнтами, мобільність
  • Знання 1С
  • Орієнтація на результат, наполегливість в досягненні мети
  • Вміння доступно викладати інформацію;
  • Наявність авто - обов'язково;
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, здатність до навчання, високу працездатність і прагнення до розвитку.

Всі вакансії
Менеджер по роботі з проектними організаціями
Одеса
Розгорнути
У чому полягає робота
  • сприяння продажам продукції Standartpark через роботу з проектними організаціями та системний розвиток відносин зі співробітниками проектних організацій;
  • підготовка за допомогою проектної служби Стандартпарк технічних рішень та передача їх в проектні організації;
  • співпраця з менеджером об'єктних продажів по реалізації запроектованої продукції.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Робоче місце - м. Одеса
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + відсоток за проектування + відсоток від продажів запроектованої продукції.
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта - технічна бажано;
  • Вміння «читати» проектні креслення, схеми вертикального планування, зведені схеми інженерних мереж, топографічну зйомку;
  • Знання програм проектування, графічних програм-редакторів;
  • Навички ведення переговорів, презентації та встановлення ділових контактів на різних рівнях прийняття рішення;
  • Активна життєва позиція;
  • Орієнтація на результат;
  • Наявність авто обов'язково.

Менеджер з продажів (на об’єкти будівництва)
Харків
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Активний пошук клієнтів, організація зустрічей, проведення презентацій;
  • Формування клієнтської бази, розвиток відносин з клієнтами;
  • Консультування та технічна підтримка клієнтів;
  • Проведення переговорів на всіх рівнях прийняття рішень щодо об'єкта;
  • Укладання договорів, контроль поставок;
  • Ведення первинного документообігу.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Місце роботи - м.Харків
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + бонуси від продажів
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта, бажано технічна (будівництво);
  • Досвід роботи в прямих продажах на об’єкти (бажано в галузі будівельних матеріалів)
  • Технічний склад розуму;
  • Навички розвитку відносин з клієнтами, мобільність
  • Знання 1С
  • Орієнтація на результат, наполегливість в досягненні мети
  • Вміння доступно викладати інформацію;
  • Наявність авто - обов'язково;
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, здатність до навчання, високу працездатність і прагнення до розвитку.

Керівник торгового філіалу
Львів
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Управління торговою бізнес одиницею і забезпечення безперебійного функціонування підрозділу.
  • Управління регіональними продажами, реалізація політик торгової мережі і дотриманню високих стандартів,
  • Розвиток взаємин з клієнтами і партнерами, залучення нових клієнтів
  • Формування команди та управління персоналом,
  • Планування і управління бюджетом,
  • Забезпечення прибутковості бізнес одиниці, підвищення операційної ефективності бізнес одиниці (зниження витрат, зростання продуктивності праці, оптимізація бізнес-процесів та ін.)
Наша пропозиція
  • Офіційне працевлаштування і гарантії відповідно до законодавства України
  • Гідну оплату праці: стабільний оклад + бонусна система (по домовленості на співбесіді)
  • Корпоративний мобільний зв’язок та коменсація витрат на використання особистого авто в службових цілях
  • Молодий, дружний, професійний колектив
  • Можливість самореалізації, навчання, перспективи кар'єрного і професійного зростання
Очікуємо від кандидата
  • Успішний досвід управління торговим підрозділом
  • Розвинені управлінські навички та навички ефективного ведення переговорів на рівні перших осіб
  • Активну життєву позицію, мобільність, орієнтацію на результат, наявність системного структурованого мислення
  • Вміння вибудовувати бізнес-процеси і керувати ними
  • Навички фінансового планування і бюджетування діяльності підрозділу
  • Вміння доступно викладати інформацію, бажання і вміння працювати в команді
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, наполегливість в досягненні мети, прагнення професійно зростати і розвиватися

Завідуючий складом
Тернопіль
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Прийом, контроль і видача товару (будівельні матеріали);
  • Участь в інвентаризації складу;
  • Переміщення та складування товару;
  • Перевірка цілісності товару при прийомі;
  • Комплектування замовлень;
  • Дотримання порядку у визначеному відділенні складу;
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п’ятиденний робочий тиждень з 9−00 до 18−00.
  • Офіційне працевлаштування
  • Оплачувані лікарняні і відпустки
  • Гідну оплату праці: ставка 10 000 грн на випробувальний термін 3 міс, після випробувального терміну ставка 12 500 грн + квартальний бонус
Очікуємо від кандидата
  • Досвід роботи з великою кількістю позицій;
  • Фізична витривалість;
  • Чесність
  • Відповідальність;
  • Бажання працювати та розвиватись;
  • Відсутність шкідливих звичок.

Менеджер з продажів (на об’єкти будівництва)
Дніпро
Розгорнути
У чому полягає робота
  • Активний пошук клієнтів, організація зустрічей, проведення презентацій;
  • Формування клієнтської бази, розвиток відносин з клієнтами;
  • сприяння продажам продукції Standartpark через роботу з проектними організаціями та системний розвиток відносин зі співробітниками проектних організацій;
  • Проведення переговорів на всіх рівнях прийняття рішень щодо об'єкта;
  • Укладання договорів, контроль поставок;
  • Ведення первинного документообігу.
Наша пропозиція
  • Режим роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09-00 до 18-00
  • Місце роботи - м. Дніпро
  • Офіційне працевлаштування та гарантії згідно законодавства України (відпустка та лікарняні включно)
  • Стабільний щомісячний оклад + бонуси від продажів
  • Компенсація витрат на мобільний зв'язок.
  • Компенсація використання особистого автомобіля в службових цілях.
  • Можливість професійного розвитку та навчання, перспективи кар'єрного зростання.
Очікуємо від кандидата
  • Вища освіта, бажано технічна (будівництво);
  • Досвід роботи в прямих продажах на об’єкти (бажано в галузі будівельних матеріалів)
  • Технічний склад розуму;
  • Навички розвитку відносин з клієнтами, мобільність
  • Знання 1С
  • Орієнтація на результат, наполегливість в досягненні мети
  • Вміння доступно викладати інформацію;
  • Наявність авто - обов'язково;
  • Ми цінуємо комунікабельність, ініціативність, здатність до навчання, високу працездатність і прагнення до розвитку.

ЯКЩО НАШІ ЦІННОСТІ І ПІДХОДИ ВАМ БЛИЗЬКІ, МИ ЧЕКАЄМО НА ВАШЕ РЕЗЮМЕ

Ви можете відправити своє резюме на електронну адресу hr@standartpark.ua, або скористатися спеціальною формою:

Відправити своє резюме

Замовлення зворотнього дзвінка

Не вистачає прав доступу до веб-форми.

Поставити запитання

Ваше ім'я та по батькові*
Ваша ел.адреса*
Контактний телефон
Ваш регіон*
Запитання, яке Вас цікавить

Авторизація

Логін :
Пароль:
Запам'ятати мене
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів: