Сьогодні успішне керування Компанією, а також її ефективність неможлива без впровадження нових підходів в управлінні та використання фундаментальних концепцій управління якістю. Як свідчить європейський і світовий досвід, тільки завдяки постійному удосконаленню та використанню європейських інструментів якості, компанії досягають високого рівня ділової досконалості і довгострокового успіху.
[spoiler]
Модель ділової досконалості, створена Європейським фондом менеджменту якості (EFQM) базується на дев'яти основних критеріях: п’яти критеріях "Можливостей" і чотирьох критеріях "Результатів". Модель, яка дозволяє досягти ділової досконалості на всіх рівнях, розроблена на досвіді різних підходів може бути виражена ось такою фразою:
«Задоволення потреб споживача та персоналу, а також вплив на суспільство досягаються за рахунок ведучої ролі керівництва організації, її політики та стратегії, управління персоналом, ресурсами та процесами».
Шлях компанії «Стандартпарк» до ділової досконалості
Ще в 2009 році компанія приступила до поетапного впровадження Системи управління, яка б відповідала сучасним вимогам, допомагала у вирішенні складних управлінських питань. У компанії були проведені організаційні заходи, розроблені нормативні документи, проведено навчання та підготовку персоналу. Це дозволило у виробничих підрозділах нашої компанії впровадити Систему управління якістю, відповідно до вимог стандарту ISO 9001, а загалом в компанії впровадити клієнтоорієнтовану систему правління основану на проектних та процесних підходах.
На основі результатів оцінювання по Моделі EFQM, яке проводилось з 24 по 26 лютого незалежною комісією у складі 3 міжнародних експертів, компанія «Стандартпарк» отримала статус Переможця 20-го Українського національного конкурсу якості та статус Лауреата 11-го Міжнародного турніру з якості країн Центральної та Східної Європи і отримала достатньо високу сумарну оцінку по ключовим показникам діяльності!

Отримання сертифікату – визнання видатних досягнень та високого рівня ділової досконалості компанії, яка протягом багатьох років працює з метою задовольнити потреби клієнтів, мотивувати та заохотити співробітників, побудувала успішні відносини з партнерами. Варто відмітити, що цей успіх ми розділяємо з кожним працівником компанії «Стандартпарк».
Тільки завдяки їхньому професіоналізму, високому бажанню розвиватись та вдосконалюватись, а також мотивації компанія досягла високої якості у своїй роботі. Очікуємо, що дана перемога стане потужним імпульсом для подальшого удосконалення діяльності компанії «Стандартпарк»!